Åldersnoja ?

Mina tankar kan verkligen springa iväg från en sak till en helt annan sak som inte har något me varandra å göra alls haha!!

Som nu ex så satt jag och tänket och kom på att de inte verkar vara något Idol på tv i år.. tråkgit då jag faktiskt är en av dom som gillade det programet!:P  A men sen då kom på att So you think you can dance går, e ju typ samma program handling bara att ett är sång och de andra dans.. Span då vidare på att jag inte tycker de e speciellt kul att kolla på de, för de e ju bara vissa danser som är kul, dom lite roligare danserna åså, inte vill jag sitta och kolla på vals å sånt tråkigt?
Kom sen då att tänka på att den dans jag nog tycker en av dom roligaste att kolla på är cheerleading. Jag har själv gått i de när jag gick på högstadiet... och det är där min tanke om åldersnoja kommer in.. tänkte att de va väl ändå inte så länge sen, men shit de va ju 10 år sen!!! TIO, hallå eller.. när blev jag så "gammal"? Värsta oldien.. snart är man tant lixom.. eller a de kanske man redan är, mina vänner är ju mer nu kallade för tant när Noel är inblandad höhö ;)

Även om folk skojar om att de är hälften till 50 när man fyller 25 så tycker jag ändå de e jääävligt långt kvar tills jag är 50.. men ibland ändå inte !:P

Hallå kärring lixom!

Nu ska jag fortsätta jobba i typ 1 1/2 timma till.. jag och mina crazy tankar !

(dock känner jag mej ganska ung ändå när en av mina arbetskompisar har dragit på hiphop me höög volym här på jobbet, och jag inte stör mej alls utan diggar me å tycker de e skönt, hade jag vart riktig tant så hade jag skrikit stäng av den skiten jag får ont i huvet!!! Dock hoppas jag att jag aldrig blir en sånt surtant;) )

// The Oldie!


Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Haha jag får också såna där tankar ibland, som när man pratar om högstadiet det är i alla fall 5 år ungefär man gick där :O

2011-07-19 | 00:34:31
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback