Vill oxå ha ...

Ja vill oxå ha goood resturang mat..  de är de som är så jobbigt när man kollar på alla dessa matprogram.. man blir ju bra jäkla sugen på allt :P haha.
Jag har iaf märkt nu i slutet av graviditeten att jag är mest sugen på fisk å sånt.. skulle aldrig till ex få i mej köttfärsås just nu.. inte speciellt sugen på kött heller... kyckling är okej.. men annars har ja ett jäkla sug efter fisk haha!

Nu sitter jag å små äter lite ur en chokladglass... men va inte lika gott som ja trodde.. så den åker nog tillbaka i frysen nu !
Nu får man strax veta vem som vinner finalen i masterchef iaf :)  Ja hejar på tjejen Whitney..  söt tjej som bara är 22 år gammal men kan så nedrans mkt redan :)


Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 37 säger:

Jag tittar också ofta på matlagningsprogram och blir alltid så himla hungrig, haha ^^

2011-01-21 | 11:35:51
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback