Sur bebis och envis mamma !

Puh säger jag bara, trodde ja skulle ta livet av både mej å han i magen precis haha!
Låg och kolla på en film på 3;an, men som vanligt i pausen så sitter jag lite vid datorn...
Helt plötsligt så slutar internet att funka ... jaha men de va ju kul att de gör de en lördag kväll tänkte jag, jag som har så jävla mycket här hemma å göra.. suck... gick in i sovrummet å bröt strömmen för modemet å starta om de... ville inte funka ändå.. starta om datorn å stängde av modemet igen.. vill fortfarande inte funka.
Helvete!! Tänkte att ja tittar klart på filmen ist då den ändå va slut snart...

Sen in i sovrumet å lägger mej på golvet å kravlar mej under sängen.. inte speciellt lyckat som höggravid kan ja säga..  men kanske ännu ett bevis för mej själv att magen är nog inte så stor iaf haha, för under kom jag..
Då var de en sladd som hade hoppat ur,, tryckte i den å starta om allt ännu en gång..
Vill fortfarande INTE funka!!!!  Vid de här laget har ja börjat koka ungefär av både ilska och värmeslag haha!
Han där inne verkade inte glad heller att ja krypit omkring på golvet liggandes på magen ..
Men envis som jag är gör vi samma sak igen.. ner på golvet å in under sängen som en jävla osmidig säl eller nåt... såg att ja inte fått i sladden ordenkligt då de inte blinka.. låg där å fippla ett tag å tillslut började alla lampor blinka som dom skulle.
Å ja ni ser ju, nu är internet på igen höhö ! ;)

Är man internet beroende när man gör något sådant? Speciellt nu när ja väl har internet igen å ändå inte har något att göra på dator... utan bara tanken att de inte funkade fick mej irriterad å va tvungen att fixa de! 
Jag kan ju faktiskt missa nån kul uppdatering på facebook eller prata me nån kul på msn eller komma på att ja måste googla något eller så ! ;) haha

Men jaja nu sitter jag här me en arg bebis i magen.. men jag har iaf ett internet som funkar :D

Och nu tänker jag så här att om inte ens detta hysteri kan få igång en förlossning så tror jag inte ett enda trappsteg , hallonte , städning eller powewalks promender hjälper.. så nej ja fortsätter att hålla mej borta från sånt... för ja hallå ja har min soffa me en dator me internet på ! ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback