Saker som kommer tillbaka ..

Nu tänkte jag krypa ner och kolla lite webb tv så får vi väl se hur många timmar de dröjer innan vi kan sova :)
Något som tyvärr har kommit tillbaka på kvällarna nu, speciellt igår och idag känner jag är den där nedrans halsbrännan.. den har inte vart alls lika farlig som innan nu ett tag utan bara kommit ibland men försvunnit ganska så fort... men nu är den banne mej tillbaka.. usch säger ja bara..  natten som va var hemsk.. låg å svalde å svalde vet inte hur länge.. tills slut så gav ja en såndär jäkla gaviscon eller vare heter en chans.. guuud va äckliga dom är... men inte ville den hjälpa de minsta.. så låg där å pinades tills ja somna..
Å tyvärr verkar den även vara tillbaka nu ikväll.. vill inte ens veta hur jobbig den kommer bli nu när ja lägger mej ner då den redan är jobbig nu när ja sitter upp !!

Sen har foglossningen kommit tillbaka på blygbenet.. den har inte heller vart lika farlig nu de senaste sen jag sluta jobba... på dagarna är de okej.. men nätterna får jag riktigt ont när ja ska vända åså på mej, och hugger ordenkligt när man ställer sej upp och dom första stegen är ett helvete.

Och den där gravid tröttheten hänger över än igen.. känner mej seg och trött mest hela tiden.. men ändå inte så trött så jag kan sova tyvärr.. utan bara allmänt seg..

Och något som märks av ibland här nu är att gravid hormonerna tar över.. herregud ja blir irriterad för minsta lilla och tycker typ alla är dumma i huvet!! haha
Men har ju inte lust att visa de hela tiden så försöker att bita ihop :P
Men kan lixom bli sjuukt irriterad för nån skriver på msn kanske vid fel tillfälle (enl mej)..
Eller att någon frågar något (kan va en helt vanligt fråga) men som ja inte alls har nån lust att svara på och tyvker då frågan va helt trög!! haha
Jag blir lixom sur fast  jag innerst inne inte vill de.. tänker ju för mej själv att gud va löjlig du är nu men de går inte att kontrollera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback