Natt tråk!

Jag är fortfarande lika rastlös.. sitter och glor runt på massa sidor på nätet bara.  Jag vill ha photoshop på min dator nu, men min far har inte fixat de åt mej än.  Har ju picassa, men man kan ju inte göra lika mycket i de, mest bara redigera bilderna lite men inte göra egna bilder från en blank bild lixom.

Tjötar lite me Helnet på msn oxå. Tur man har någon som är vaken eller inte är ute å super som kan tjöta med mej på msn. Helnet va ju min vapendragare i Norge som sagt.
De är såna här tråkiga rastlösa kvällar som jag ibland saknar att inte bo där längre. Man hade alltid någon att vara med, å både ja å Helnet är ju natt människor. Vi kunde göra så lite men de blev så kul.
Vi va lixom så lika men ändå så olika.  De sa klick ganska så fort mellan oss på jobbet. Och när vi boddde ihop så blev hon automatiskt som en syster för mej.
Som jag sagt förrut så slutade det ju lite halv kasst när jag flytta hem, och endel händelser även när ja flyttat hem.  Många fula ord har slängds fram och tillbaka. . men oxå många fina i då tiden.
Men de har nästan hela tiden funnits någon slags kontakt över nätet sen ja flytta .. den är bättre nu.
Tiden läker alla sår? Kan det stämma.. ibland...  Vi läker våran relation iaf.  De har alltid funnits något mellan oss, men det fina fick vila en stund medans fula ord tog över tyvärr.
Men nu är de så här, min vapendragare . min blonda syster ska inom kort framtid bege sej hem till svensk mark igen. . tyvärr inte hitt till borås eftersom det inte är hennes hemstad utan hon bodde bara här några år. Utan många mil ifrån min stad, men ändå i Sverige, och ett avstånd som är värt att åka för att få en kul helg ihop.
Vi väntar på att snön försvinner, tills solen kommer fram och lilleman inte är pyttebebis ! Då, ja då beger vi oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback