Mitt nya jobb.

Jag har hittat ett nytt jobb tills att Lilleman har valt att titta ut..  ett beroendeframkallande jobb som ja kan styra ifrån soffan !  Ett jobb ja redan blivit galen på för jag inte kan lägga ifrån mej datorn, för att klockan är över 2 och jag egentligen borde sova.. men nej...
Ett jobb jag sa att jag aldrig kommer fastna i för jag klarade av att stå emot bonde jobbet som alla blev så fast i !;)

Ja pratar självklart om töntiga spel på facebook ... Cityville  å Farmville.. haha !!  Farm grejen har ja aldrig vart inne på och vet inte ens va det är, bara att väldigt många fastna i de :p
Men nu detta nya Cityville, vet att min arbetskompis Petra nämde något om de på jobbet, men gick aldrig in å kolla va de var.. men sen såg ja nån reklam om de nu, å vips så satt ja där å greja. typiskt!! haha

Har du inte tid att sitta vid datorn en stund så rekomenderar jag dej att inte gå in och kolla vad det är, för då sitter du där som en nörd som jag sen !:p
Oj nu har ja fått mer energi så nu kan ja börja fixa igen ;) höhö


Kommentarer
sara - mamma till wilda säger:

hahahahaha

2011-01-03 | 06:58:37
Bloggadress: http://saratilling.devote.se
♥ Elin - gravid v.38 ♥ säger:

Haha jag har fastnat för Frontierville! :-D Perfekt tidsfördriv om dagarna! :-D

2011-01-03 | 07:06:04
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Sanna - Gravid i v.32 säger:

Sv: Ja miljonär vore ju inte helt fel kanske. ;)



Men jag ser att du hittat lite tidsfördriv nu ändå haha! Jag kan erkänna att när farmville var nytt så var jag en av dom som fastnade. Var helt beroende, så tillslut så la jag av för jag insåg att det tog för mycket av min tid. :p

2011-01-03 | 10:29:20
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback