Min nya lille vän =)

Puuh nu har ja röjt lite här hemma iaf.. vet inte riktigt vart krafterna kommer från ibland,  men plötsligt så finns dom där;p  På disken bara å tog en dans me dammsugaren, plocka undan massa skit i lägenheten.. ja duktig har jag varit :) Man tycker ju att lilleman borde sova när han gungas runt så skönt där inne, men nej då, han va me under hela städningen haha !

Tog mej oxå en promenad bort till macken för att hämta ut ett packet som innehöll en ny liten vän ;)
Men fy fan va halt de är ute nu.. e väl fan ingen som vågar gå ut nu när man är höggravid, livsfarligt ju. Isbana hela vägen bort !

Sen kom min far förbi mej.. jag orkade inte ta mej bort till city oxå så han kom med massa mjölk till mej som jag ville ha :D räddaren i nöden lixom haha !  sen fixa han lite andra grejer oxå som jag behövde hjälp med. jag har världens bästa pappa !! :D

Nu ska jag nog bara ta de lugnt resten av kvällen :)


Här är min nya lille vän iaf ;)  Skickad från Kina höhö ;) Något billigare än dom som finns i sverige haha.. 299 kr med frakt.. kanon !! Hur fin som helst va den! Mycket nöjd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback