Mamma ledig.

Idag är officiellt min första riktiga mamma lediga dag höhö ;)  Jag var ju inte i behov av någon mamma peng nu i jan så då behövde jag inte börja på mina mamma dagar förrän idag för att få ut i feb :)
Så ja dom senaste veckorna så har jag ju bara vart..mhm.. ja ingenting mer än ledig egentligen haha!
Men nu så, nu är jag mamma ledig på riktigt :P
Kunde ju vart kul me en unge då oxå kanske... en liten pik till han där inne !!

Och självklart va ja tvungen att drömma något om detta innan när ja sov... en liten sån där halv jobbig dröm, man typ vet att man drömmer men ändå lever man med i de och blir upprörd iaf haha!
Drömde iaf att alla mina mamma dagar va slut redan innan han hade kommit ut.. har nu glömt varför de var så.. men va iaf jätte arg och visste inte riktigt vad jag skulle göra haha !
Som tur var de ju bara en dröm och alla dagar fanns kvar nu när jag vakna ;) höhö.
Let´s start the mamma ledighet ;D woho !


Kommentarer
Emsan säger:

Söt du är raring :) supertack!!!



Jag är så glad för din skull också!! massa kärlekskramar/emsan

2011-01-20 | 16:39:50
Bloggadress: http://emmanproos.blogg.se/
♥ Elin - BF +1 ♥ säger:

Haha, säger desamma. Jag har vart mammaledig i två dagar nu, UTAN BEBIS! :P Hm!

2011-01-21 | 07:31:32
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback