Jävla aj!!

Tillslut så lyckades jag väl somna en stund innan efter många om och men... jag gick in till sängen där man kan dra ner för fönstret så de iaf blev lite mörkare än när solen lös in i hela rummet...
Men hjälp va ont i ryggen jag har nu efter att ha sovit där inne..  ännu en påminelse varför jag bojkottat sängen ett bra tag nu och är bättre kompis med soffan!!  Trodde fan jag skulle gå av när ja rörde på mej å när ja skulle ställa mej upp ska vi inte ens prata om..
Jävligt irriterande, för de va ju så mysigt att ligga där inne =/ . . men jaja får väl hålla mej till soffan ett tag till som verkar vara lite snällare mot kroppen !

Nu ska jag nog kolla lite bloggar åså... vänta på att kl ska bli 7 för då börjar Masterchef, dubbel avsnitt med final idag. ! :P
Sen får vi se om de blir csi eller filmen som går på 3;an firewall.   Jag har sett filmen innna för länge sen, men vet att jag tyckte den va jäkligt bra då. Så har ni inte sett den, så se den, helt klart sevärd !! :)

undra om jag kommer orka göra någon mat idag? Dålig på de när ja tappat lusten.. igår blev de ingen lagad mat å har inte blivit de än idag heller.. har blivit macka å yougurt å ett par glas oboy än så länge..
men imon blir de nog att åka upp till farmor och äta lite iaf så man får i sej lite mat nån gång iaf :P


Kommentarer
sara - mamma till wilda säger:

Men åh.. Blir det inte bebis snART ?

2011-01-20 | 17:06:51
Bloggadress: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback