Inte än..

Nej än har vi inte somnat...  inte heller vart på väg .... som vanligt så fastna jag i internet världen och har inte ens stängt ner datorn än... typiskt! haha
Har läst lite bloggar å kollat runt på nätet... tänkt va tiden kan rusa iväg bara för man ligger å glor på en skärm ;P

Har legat å läst lite om bedövning på förlossningen åså...
Låg även och prata lite på msn med en gammal vän som fick sin lilla pojk nu för ca 1 månad sen.. så söt :)
Pratade lite om hennes förlossning åså..  kul att kunna fråga lite åså om funderingar som man har oss vänner som precis har gått igenom de som komma skall :)

Sen kom jag att tänka på en annan sak... ordet höggravid... de ja ser framför mej då är en meeega stor mage som knappt kan ta sej fram hehe.
Nej men alltså vist jag har svårt att andas, å känner mej lite klumpigare än vanligt åså..
men höggravid? De vete fan alltså.. jag hade ju räknat med att jag skulle vara mycket större nu än vad jag är.. de får ja väl tacka för att ja inte är.. men a jag vet inte riktigt vad jag hade för bild av mej själv, men inte så som jag ser ut nu iaf... jag kan ju till och med titta på mina egna fötter när ja står upp utan att böja på ryggen haha.. de trodde jag skulle va omöjligt nu..
Och inte trodde jag att jag skulle kunna ha mina vanliga kläder.. ja trodde jag skulle va tvungen att köpa en helt ny garderob av slutet av graviditeten.. men nej inte de heller..

Två veckor kvar till bf och jag känner mej inte höggravid än.. men de kanske kommer?:)




Kommentarer
♥ Elin - gravid v.39 ♥ säger:

Alltid skönt att ha någon att fråga om sådana saker! :)



Haha, det var längesen jag såg mina fötter utan att böja på ryggen, kan inte ens väga mig utan sambons hjälp för jag ser inte siffrorna på vågen haha! :)



Men snart så kommer våra små ut! :)

Hoppas du kunde somna gott!

Kram

2011-01-11 | 07:10:32
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Caroline - gravid i vecka 39 säger:

Jag känner mig inte heller höggravid! Men hellre det än att verkligen se ut som en höggravid och känna sig så. Hellre liten och rapp än stor och slapp, haha.



Jag va också inställd på att köpa en helt ny garderob med enbart fula mammakläder men de slapp jag ju :)

2011-01-11 | 07:52:19
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
sara - mamma till wilda säger:

Var glad att du inte känner så. Jag hade detsamma. Först några dagar innan bf började det bli riktigt tungt

2011-01-11 | 08:51:23
Bloggadress: http://saratilling.devote.se
catrine säger:

Ett tips:)

Kör utan bedövning! du kommer uppleva förlossningen på ett helt annat sätt än med massa bedövning..

Jag tog ingenting när jag förlöste wilma, testade lustgas men inget för mig....

det enda ja gjorde va o bada:)

kram

2011-01-11 | 10:19:00
Bloggadress: http://gulligablondinen.blogspot.com
Caroline - gravid i vecka 39 säger:

Ja dom allra flesta par jag pratat med verkar inte överens. Tur att man har någorlunda lika smak och tycke som sambon :) Har ni bestämt namn ännu eller har ni några på lager som ni klurar på?

2011-01-11 | 14:03:07
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback