Hejj!

Som vanligt har de blivit en väldigt slö dag pga dålig sömn i natt... mhm...  de gick ju verkligen inte att somna..
Skit gick de bara på tv oxå å läsa kände ja inte för.. så efter ett tag så satte ja på halv åtta hos mej på datorn, sista paren på förra säsongen hade ja inte sett klart än...
Men i näst sista avsnittet så när ja kom till mitten så stängdes allt helt plötsligt av... ja då fick min dator för sej att den skulle starta om.. förmodligen nån uppdatering som jag inte såg å inte hann trycka på gör de senare.. haha.. blev skit sur å drog igen locket å försökte sova sen ist...
Efter många om och men så lyckades jag nog...

Inatt fick ja nog även känna på vad förvärkar var... inte alls likt sammandragningar eller molvärk ju.. gjorde ju gör ont !! Dock försvann de ju självklart lik fort som de kom...

Resultatet av kvällens natt blev iaf att jag inte orkat göra något än idag... men nu ska ja nog äta lite strax å sen får vi se vad som händer.. antagligen ingenting.. hehe ! :)
Men imon ska jag iaf guppa runt som en badboll i vatten me Teresa ..:D !!


Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Tanken är att vi ska montera på dom ikväll så jag får väl åtekomma med "omdöme".. :)

2011-01-13 | 16:44:23
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback