Hej!

Som sagt så blir de ju aldrig som jag har tänkt mej.. skrev ju att jag skulle lägga mej å kolla på the 4400 innan.. de gjorde ja aldrig ! haha

Jag ringde min mor och tjöta lite.. har ju inte pratat me henne på hela året höhö ;) Måste ju va årets tråkigaste skämt när man drar såna grejer "inte på hela året" när de e 1 jan ;)
Iaf så satt hon å kolla på tv, och ja byte till samma kanal, såg då att filmen Patrik 1,5 skulle börja där alldeles strax.
har för mej ja såg den på bio när den kom ut, så de va ju ett tag sen !
Så ja bädda upp i soffan me filt, ben&jerry och oboy och kollade på den filmen ist ! ;)
Min glass va super god. . banan glass me chokladbitar i som såg ut som små bananer haha, och sen valnötter! mm gotte!!

Nu ligger ja här me en liten som trycker rakt upp i höger sida på revbenen samtidigt som han trycker på ganska så bra på blåsan oxå.. ajaj!! så ja de blir väl strax upp å kissa igen.. e glad att ja inte haft så mkt problem me de. brukar ju aldrig vakna på nätterna å va kissenödig, men när ja väl vaknar så måste de bli toan direkt haha!
Å när han e vaken å trycker på neråt så blir de iaf ett par besök..

Får väl se vad de ska tittas på nu.. ingen ide ja skriver något eftersom ja verkar ändra mej varje gång ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback