hej!

Ja e så rastlös så går egentligen bara in här å skriver skit för att ha något å göra :P

Har tagit en pause i tittandet av the 4400 precis, har ju blivit några avsnitt under kvällen nu =)
Funderar på att fortsätta eller om de får bli film ist... nej ja fortsätter nog å så får de bli film imon kväll ist haha :P Ja vill ju se den nya teckande filmen Sammys liv eller va den heter, den som går på bio nu.. har ju den på boxen :)

Menvärken sitter fortfarande kvar och börjar bli jävligt irriterande just nu.. har läst många som haft de på nätterna och att den inte försvinner förrän när man vaknat dagen efter, efter man sovit.. suck !
Känns ju halv töntigt att sitta här å klaga över sån värk.. de e ju lixom som en fis i rymden om man jämför me riktiga värkar.. nej de e fan fisens fis i rymden !! haha
Men när de finns något att klaga på så kan ja väl ändå få göra de.. de e ju sånt vi människor är bra på ;)

Va borta i köket för en stund sen och hämtade mina kära vänner Ben&Jerry höhö ;)
Min glass ser helt förstörd ut, helt kraschat..  ja sitter just nu och petar ut dom goda chokladbitarna och nötterna ifrån den haha ;) e ju dom som är godast :p
Jag har faktiskt bara smakat på denna me banansmak och sen en me choladsmak som är me både mörk och vit choklad+ nötter i , den e med god =)
Men vilka är mer goda? Har ni någon favvo? :P


Kommentarer
Lina säger:

ja den där jävla molvärken har jag emellanåt på nätterna, suck...

Jaa hoppas dem gör de, hahaha :D

2011-01-08 | 00:38:05
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
sara - mamma till wilda säger:

Jag hade den värken i 2 veckor innan Wildingen kikade ut. Mindre kul tyvärr

2011-01-08 | 07:48:55
Bloggadress: http://saratilling.devote.se
Caroline - gravid i vecka 39 säger:

Min favvo är Phish food! :) Har du testat den?

2011-01-08 | 09:50:00
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
ameena - skånes största blogg säger:

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-08 | 12:08:50
Bloggadress: http://ameeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback