Hej !

Nu har jag vilat en stund... de va skönt.. men de e så segt att ta sej upp igen ju haha... Men nu e ja uppe igen.. ska nog ta på mej lite kläder åså strax å bege mej ut en sväng :)
Bort till macken var de först ja..inte speciellt långt. hade man tagit bort ett hus så hade man sett dit genom fönstret haha.. så ja de borde ja väl klara ! ;)
Sen om kroppen orkar kanske de blir en promenix förbi knalleland oxå bara för att ha något å göra =)

Sen kommer nog min far förbi en snabbis å ska kolla lite grejer i eftermiddag..
Å se får vi se om ja har några krafter kvar.. isf ska ja åka upp till Marie en sväng och hälsa på.. .men har inte vågat säga varken ja eller nej än till de.. beror helt på vad jag orkar sen! =)

Ikväll ska jag iaf se på Dum & Dummare som kommer på tv höhö :P

Nu ska jag gå och ta på mej iaf : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback