hej!

Nu har jag käkat massa kakor me mjölk.
Rensat under bordet i vardagsrummet, jag är bra på att lägga saker där. Alltså på den där mellan skivan som man har.. inte rakt på golvet haha.  (eller föresten, de e ja nog oxå bra på)
Tagit bort de blå nagellacket och ersätt de me en vanlig franks manikyr på naglarna.
Kollat på unga mödrar.
Pratat me Helnet på msn (tack för att nån mer är vaken)
Fått halsbränna.
Kommit överens me min son att han kan titta ut på onsdag om han känner för de. Så hinner vi få lön;)
"Fönster shoppat" på massa internet sidor (om man ändå vore miljonär)

Vad ska jag göra nu?


Kommentarer
Lina säger:

då kan min bebis kika ut på tisdag för då får h*ns far lön:) hahaha

2011-01-22 | 10:18:22
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Malin & Prinsessan säger:

Hihi vad rolig du är! Hoppas han kommer på onsdag då :)

Kramar!

2011-01-22 | 17:10:34
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback