Han har fattat fel...

Min son har fattat fel.. han har nog inte riktigt förstått att utgången är där nere.. nej för han trycker sej uppåt hela tiden, in å greja i revbenen! mhm...
Eller så kanske det är så att han inte vill komma ut och har ist gör skoj där inne me att hänga knäväck i mina revben eller något..
Jag börjar iaf bli ganska så irriterad på den lilla rumpan å fossingarna som är där uppe å grejar flera gånger om dagen.. speciellt på kvällarna nu när man ligger ner i soffan .

Därför strejkar jag ikväll med att vägra gå och bädda hans säng.  Sängkläderna får hänga kvar på torkstället tills imon bara för de !

Börjar känna mig ganska så trött .. hoppas de håller i sej även när ja reser mej upp sen å går å borstar tänderna åså...
De där me att somna i tid igår funkade ju inte så kan ju hoppas att de kanske gör de idag?
Imon kommer ju farmor och görfar hit, och dom kommer redan på fördmiddagen... kan ju va trevligt om ja inte ligger å sover hela tiden då :P

Måste även lyckas vända lite på dygnet då jag på fredag ska upp tiiiidigt och gå och bada med Teresa.
Men de har öppet mellan 6-9 ... så blir tidig badning... för orka vara där på eftermiddagen sen när de öppar igen me alla andra människor.. nej nej ... !

Så här glada va vi innan höhö !


Kommentarer
Sandra, Colins mamma säger:

Vilken fin mage du har! Avundssjuk jag blir!

2011-01-11 | 20:48:42
Bloggadress: http://sandrahupdate.blogg.se/
♥ Elin - gravid v.39 ♥ säger:

Busunge i magen du har! :D



Jättefin bild!

2011-01-11 | 21:36:39
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
sara - mamma till wilda säger:

hahah Wilda låg o tryckte på min magsäck i 10 veckor så jag knappt kunde äta någonting. De har alla sina knep för att vara besvärliga

2011-01-11 | 22:28:20
Bloggadress: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback