Ger upp!

Nej nu tänker jag inte försöka sova mer för det går fan inte ändå !  När jag väl va på väg att slumra till innan så var de någon som börja röra sej där inne och då är de fan omöjligt !
Senaste timman nu på morgonen har ja roat mej med att kolla på Vakna med the voice.. dom e roliga :)

Nu på morgonen kom även förvärkarna tillbaka.. dom kommer och går.. men tycker inte direkt att dom gör ont, mest bara obehagliga som en stark mensvärk.

I natt blev ja riktigt arg på lilleman haha.. skrek till ordenkligt på honom..  bökat runt som en galning och det gör så jävla ont nu.. speciellt nu när han pajat ett revben för mej oxå!
Sa till honom att han är ju dum i huvet haha..  sen att nu får han fan ge sej,. att han kan få skrika å va vaken hur mycket han vill när han kommer ut. , men att han kan väl för helvete ta de lite lugnt där inne nu!
Tji fick jag.. han brydde sej inte ett skit... och för 10 min sen satte han gång igen.. sjukt jävla jobbigt nu!!

Men ja försöker lugna mej med att det faktiskt inte behöver vara så många dagar me magbök längre.. snart e han ute.. snaaart!!!

När ja kollar ut så verkar de inte som de blir någon solig dag idag.. e helt dimmigt å grått ute..
Efter the voice tänkte jag gå in och ta en varm dusch iaf... och sen får vi se vad man kan roa sej med..
Kan tänka mej att ja kommer snart bli sådär trött och hängig bara för ja vart vaken hela natten..
Men ska försöka att inte sova hela dagen.. utan kanske ta en powenap sen för att inte ramla ihop, men att då ställa klockan å gå upp sen igen å hoppas på att kunna få en natt me sömn sen ist :)
Ska iaf gå och köpa mjölk å frallor sen ! :)


Kommentarer
Liza - Mamma till Joline säger:

Today is the day :)

2011-01-24 | 09:54:54
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback