Filip och Fredrik!

Nu har ja slagit mej ner i soffan igen för att kolla på Filip och Fredriks nyårs krönika som börja nu å håller på i 2 timmar :)
Olla-conny från ullared blev precis Årets namn... ja tyckte dom sa årets man först hahahaha!!
Verkar bli 2 roliga timmar nu iaf ;)

Jag och S har suttit å tjötat om massa saker hela kvällen nu.. massa bebis prat haha :P
Försöker få lite hum om föräldra penningen å de..  verkar som de kommer bli bra iaf :)

Har oxå uppdaterat inlägget om beräknad ankomst för Lilleman med era gissningar=)
Skriv en kommentar om ni vill gissa så lägger ja bara till de i samma inlägg sen :)
http://fritte.blogg.se/2011/january/nar-kommer-lilleman.html


Nej nu ska ja kolla på tven ist :)

Kram

Kommentarer
maja-Style & Life by Leia säger:

Ja precis det sysslar jag med för tillfället också:) Filip och Fredrik alltså:)



Så spännande att den lille snart är ute i världen:) Det där med föräldrapenningar, försäkringskassor, när man ska anmäla vad osv är ju lite av en cirkus...men vi hann aldrig ens börja titta eftersom Neo kom så pass tidigt och det ordnade sig minsann ändå:) Även om jag önskar så här i efterhand att vi kanske hade planerat lite annorlunda...eller ja...att vi hade planerat:)



Åååååå nu vill jag se den lille....fast jag gissar att ni vill det ännu mer;)



Kra,m kram

2011-01-05 | 21:45:32
Bloggadress: http://styleandlifebyleia.se
Hanna - Mode, smyckesstillverkande och min vardag säger:

SV. Ja, det gör den. Rabatten gäller ej namnsmycken, alltså smycken som är tillverkade efter kundens önskemål. :-)

2011-01-05 | 22:56:58
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Jessica ♥ gravid vecka 36 säger:

SV: Okej :) Aja, du ska vara glad, borde vara skönt att inte ha så stor mage ;) jag hade 35 i sfmått nu i v. 36 så min lär väl bli ännu större xD



Ah precis, man behöver ju lite extra vila nu innan det är dags! Sen lär det inte bli mycket av det, antagligen :P

2011-01-05 | 23:17:54
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback