Ett nyp i foten, å vi blev nog lika förvånade båda två.

Ligger här och umgås med min vildning i magen och läser bloggar :)  När han väl är vaken så är de fult ös som vanligt som gäller för han.. inga små söta buffar här inte !
Jag brukar ju alltid få ut små fötter på höger sida.. dom är bara på den sidan nu förtiden.
Och nu körde han ut den riktigt ordenkligt i sidan så tog tag i den å man kunde verkligen känna att de va en liten fossing haha.. Vi blev nog lika förvånade båda två.. jag för att jag verkligen kunde känna att de va en liten fot jag höll i å han för att någon helt plötsligt tog tag i han..
Han gav igen genom att dra tillbaka foten ganska så snabbt å dra iväg en jävla spark i sidan på mej.. mhm! Ska låta hans fötter va i fortsättning, surpötta!!


Kommentarer
Emmelie säger:

Nu är det verkligen inte långt kvar. är det spännande. har ni kommit på några namn. acceptera mig på msn så kan vi tjöta lite där. kram

2011-01-19 | 19:03:38
Bloggadress: http://brokenbutterfly.blogg.se/
♥ Elin - BF +1 ♥ säger:

haha, han kanske är lite kittlig! :D Vad sött att kunna känna fötterna!

2011-01-20 | 08:01:56
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback