.....

Rubriker måste ju va de jobbigaste med ett blogg inlägg .. haha.. har alltid lika dålig fantasi där..

Sova ? vad är de.. inget jag gör på nätterna iaf har ja kommit på..mhm! Börjar bli trött så de e ju alltid en början iaf.
Legat å läst bloggar nu ett bra dag så nu står min bloglovin på 0 inlägg...  så nu får ja väl glo en film eller serie eller nåt.

Har legat här å haft svårt att andas ett tag nu, men kan tänka mej för de e att även han där inne i magen är vaken å röjer runt.. men tycker det är lika obehagligt varje gång... känns nästan som när man har hjärtklappning =S ..

Kan tänka mej att de är många som inte håller med mej när ja tycker att det är skit tråkigt att det är söndag imon och inte måndag... hade säkert tyckt annorlunda om jag skulle jobbat haha...
Men nu är jag ju ledig.  Och jag tycker alltid söndagar är dryga å tråkiga, om man nu inte hittar på något speciellt då.
Kan tänka mej att fler dagar kommer se ut som söndagar nu när man är ledig.. men imon känns som en extra tråkig dag bara för de ! :p  eftersom idag har de kännts som en söndag, å så ska man gå igenom en lika seg dag till.

Inte för jag har några storartade planer för veckan, men de går ju alltid att hitta på mer saker på vecko dagar än söndagar :)
På måndagen tänkte jag iaf försöka ta mej ner till försäkringskassan å fixa de sista me min mamma peng som jag inte kommer påbörja än även fast ja slutat jobba nu.  Å sen har ja även fått nåt annat konstigt papper ang min överskrivning till sverige ifrån norge igen.. dom är jäkligt bra på att krångla dom där på FK.. men men de en nog inge problem.. men hatar att få massa papper som man inte riktigt vet vad man ska göra med.
Sen är det ju ett BM besök inbokat på tisdagen...
Å ja de va väl mina planer de haha.. .eller jag och Lina ska nog försöka trycka in en fika nu i veckna oxå eftersom båda har gått på ledighet nu.. ja vi måste ju hinna med en gravidfika innan vi börjar med bebis fika höhö ;p
Ska även försöka orka mej på projektet tvättstugan..  och börja tvätta alla lillemans kläder. Va äntligen å köpte bebis tvätt medel idag, alltså sådant som inte är parfym i, ville inte använda de vanliga som jag har.
Sen finns de väl alltid att göra i lägenheten, den behöver städas. .  sen funderar jag på att röja undan alla julsaker nu.. iaf allt utom belysning, de kan få vara kvar ett tag till, mest för jag inte har några lampor att ställa i vardagsrumms fönstrena just nu haha.

Jaja nu ska ja sluta natt tjöta här !
God natt !

Kommentarer
sara - mamma till wilda säger:

Har du inte lagt till mig så får du göra det. Minst 3 inlägg om dagen. Då får du lite mer att läsa hihihihi

2011-01-02 | 08:29:48
Bloggadress: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback