Duktig!

Nu känner jag mej duktig som kom ut på en promenad, gick bort till affären ist för att ta bilen ;)
De va både skönt och jobbigt.. för att ja aldrig lär mej, När fan gick ja till en affär sist och "bara" handlade mjölk haha... nej de funkar aldrig!!
Blev gör sugen på massa frukt när ja va där så de fick följa med, å sen blev ja sugen på saft, å sen kom ja på min oboy.. å ja så fortsatte de haha.. så min "lilla" kasse vägde ju ett antal kg när ja skulle gå hem sen.. Så ja hemvägen va liiiite jobbigare än vägen dit !

Och de där me att svalka av sej ute kunde ja ju oxå glömma.. va ju lika varm som en smältande glass i solken! puuhh !!

Men hem kom jag iaf.. å me massa goda grejer;) hihi..
Nu ska ja strax äta lite.. köpte fish and chips fiskar.. dom e goda dom :p  Å sen hade ja potatis mos kvar.. så ja de fick de bli ! :)
Och ja blir ja inte allt för mätt å lat så blir de att mumsa på massa frukt sen oxå framför teven för om en timma börjar ju CSI NY , äntligen lite bra på tv en kväll som denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback