Den jobbiga frågan!

Den jobbigaste frågan jag vet just nu och som kan få min kropp som är överfyllt av gravidhormoner just nu att koka är ; Har han kommit än?!
Visst att folk frågar lite på skojs skull åså.. .och inte alls tänker på samma sätt som mej för dom är ju bara en som frågar, men jag är en person som får frågan kanske 10 gånger om dagen... då kan den bli ganska så tjötig faktiskt!!
Med tanke på att ja inte ens har börjat gå över tiden än.. vill inte ens veta hur många gånger folk kommer fråga då om vi passerar bf datumet!

Men de ja funderar på då är, tror folk att ja skulle hålla de hemligt om han titta ut eller?
Och hur kan dom tro att han tittat ut när ja kommer in på msn eller fb eftersom frågan ofta ställs där.. inte fan har man tid me att sitta där direkt efter man har fött ?
Men för mej är frågan bara dum eftersom som borde väl fatta själva att dom lär ju få veta när han kommit ut.

Men sen vet ja ju som ja skrev att endel frågar ju kanske lite på skoj sådär.. men tyvärr ser ja inte den minsta humor i den frågan längre.

Jag tror dock dom flesta skulle bli irriterade av att få samma fråga flera gånger om dagen .. speciellt me så mkt hormoner som man har i kroppen nu.  ;)


Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 37 säger:

Dom är ju nyfikna såklart :) Förstår dock att det är ganska irriterande, lär väl bli mer och mer irriterande när/om man går över BF och varje dag man går över blir det bara jobbigare.. Det påminner en om att bebisen faktiskt inte kommit än!

Men dom som frågar är nyfikna och bryr sig, de tänker nog mycket på dig! Det är ju bra iaf :)

2011-01-20 | 11:56:26
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Lina säger:

haha förlåt då :( jag vet hur de är, jag får också den frågan hela tiden, i söndags när jag va i knalleland en sväng så va de en som fråga: " och hur många dagar över tiden har du gått?" .. ursäkta men så jävla stor är jag inte .. sen är dem ständiga frågorna: "har du känt nåt idag?" "känner du inte de minsta" "trycker de på nåt??"...

2011-01-20 | 12:26:25
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
♥ Elin - BF +1 ♥ säger:

Usch vad jobbigt!! :( Jag har inte fått den frågan ännu, men de kommer väl! :D

2011-01-20 | 13:16:55
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback