Boring!

Jag måste vara en av sveriges tråkigaste människor just nu haha..  men jaja jag tänker fortsätta vara de till lilleman har tittat ut tänkte jag.
Jag gör typ ingenting och jag orkar typ ingenting !  Ibland får ja en sån där liten energi kick på kvällen eller natten.. bra tidpunkt? haha... annars så går livet i ett vääälidgt lugnt tempo nu ! :)

Va precis å käka lite kakor å mjölk i köket höhö.. mer än så har ja inte orkat äta idag.. 
Hade tankar på att åka upp till farmor en sväng å få lite mat.. men har inte orkat komma iväg dit än.. får se om ja gör de alls idag... kanske åker dit imon ist annars ! =)

Verkar inte gå något bra på tv idag heller... får hitta något eget å kolla på.. men de har ja ju lyckats me dom andra dagarna så :P hehe...
Låg och kolla lite på kniven mot strupen inatt.. usch va endel resturanger är vidirga alltså.. otroligt egentligen att nästan vem som helst kan öppna sin egen resturang. Ingen koll på hygien eller nåt.. blä!


Kommentarer
Lina säger:

haha då blir de ju mitt bf-datum, hade ju vart lite kul o få på de för de är ju tydligen väldigt sällan man får de:P

2011-01-22 | 18:58:06
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback