Blogg award :)

Denna fina fick jag utav Teresa =).

En award!!


Och så här går det till...
Jag svarar på 7 frågor och skickar sedan vidare awarden till minst 4 andra bloggare.. =)

Ta upp närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4, Vad står där?
Enligt vad den pratsjuka barnmorskan hade anförtrott en
Ur boken Flyga Drake som jag håller på att läsa fortfarande. Kom faktiskt en bit i natt i den, tills ja fick min jävla ögonmigrän !!



Vad var det senaste du såg på tv?

Teven står typ på hela tiden när jag är hemma haha.
Men de senaste jag kollade på var iaf programen som gick med Gordon Ramsay innan=)


Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Teven som står på i bakgrunden me något tråkigt program som ja inte alls är intresserad av !
Sen mina tunga andetag i hopp om att kunna försöka andas normalt haha

När var du senast utomhus, och vad gjorde du då?

Igår. Och då va ja på fk och sen hos farmor och åt och sen å handla ;p

Vad har du på dig?

Linne å trosor å täcke :p


Vilken var den senaste filmen du såg?
De va Inception som jag såg när ja va hos Teresa och John i lördags :)


Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej de är klart med sådant nu :) Kom ju hem förra året från Norge, så jag har redan bott utomlands ;P
De får räka me lite semester utomlands i fortsättningen :P

Oj vem ska jag ge den här till... jag är så tråkigt att ja gör det lite enkelt för mej ;)
Eftersom ni är ganska många som läser här inne nu varje dag så får alla som vill göra den, å om ni gör den så skriv gärna en kommentar här så ja kan gå in å läsa sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback