Beslutsångest!

Jag vet inte längre vad jag ska göra med mitt skatbo på huvet!?  Nu har ju håret blivit ganska långt igen..
Men är ändå jäkligt sugen på att klippa av en bra bit .. de är alltid så skönt efteråt...  men går man där å väntar på att de ska bli långt igen haha... även om mitt hår växer ganska fort så tycker man ju själv att de går ganska så segt ;p
Men kanske kan va skönt att klippa av en bra bit nu då man inte riktigt vet när man har tid att sätta sej i frisörstolen sen igen !:P
Klipper ja av de nu så har de ju hunnit växa ut en bra bit till sommaren igen !:)
E ganska skönt att klippa av ganska mycket nu då håret är ganska så slitet i topparna å sen blir mitt hår gör elektriskt på vintern..
Va så förra vintern oxå.. då gick ja hela tiden å drog sköljmedel i håret haha.. husmors tips från Helnet ;)
Men nu står de ju nere i tvättstugan å dit orkar ja ju inte springa hela tiden haha!  och blir alltid som värt när ja plattar de...

jaja vi får väl se hur de blir.. först måste ja ju boka tid :)
Hur skönt de än är att sitta där å bli ompysslad å de är skönt i håret efteråt så hatar jag att gå till frisören.
Jag är en svår kund  hehe.. e oftast nöjd 1 gång av 10 när ja går därifrån.. !
Någon som vet nån bra sida där man kan kolla frisyrer? :)

Kommentarer
Lina säger:

Nej hon hade bf imorgon ;)

2011-01-12 | 18:55:25
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback