Aj ja dör!

Jätte kul.. ligger här me världens ögonmigrän.. känns som jag ska dö.. eller nje kanske inte .. men bli blind iaf.. Va länge sen ja hade detta nu.. så va ju kul att få de nu när man fick lite folk på besök..mhm!
Började i natt å har sen suttit kvar, har typ vart värre för varje gång jag vaknat.. suck !
Kl 6 i morse va jag iaf å la en sån där ögon mask i kylen.. så låg me den en stund innan.. å har även tagit en alvedon nu.. får se om de hjälper något!

Jag ligger iaf nerbäddad i soffan å pinar mej just nu igenom en koll på datorn.. att kolla på datorn är som att hälla salt i såret ungefär... envis man är va ! höhö

Farmor och Görfar är iaf här idag då dom får sina fönster byta i sin lägenhet...  Kan ju inte påstå att jag är det roligaste sällskapet... men men... dom tar hand om mej :P
Görfar är ute en sväng nu och Farmor grejar här hemma...
Min farmor kan inte sitta still.. hon grejar me något heela tiden haha =) Hon har plockat ner alla julsaker fint som ja bara hade lagt i en hög på bordet, vattnat alla blommor, vickt ihop alla lillemans nytvättade kläder,  diskat, plockat å haft sej å nu ska hon köra igång me en dammsugning oxå .. haha..
Sen kommer hon och kollar och pratar lite med mej för att se så jag lever... tycker lite synd åså om mej :p
Kom och erbjöd mej en klippning.. så nu ska jag beställa tid för de i veckan eller nästa.. hon tyckte jag skulle göra de innan lilleman kommer.. vilken toppen farmor man har va ;D

Jag vet även att de finns en selma som väntar på mej... som ja vart så sugen på eftersom så många andra bloggare har ätit detta har ja märkt.. så hur nice var de inte att dom hade med sej såna just idag ;D
Sen blir den nog god mat oxå.. blir nog thai mat... mmm !!
Så ja kanske va de rätt dag iaf att må pytton på ?  Jag har iaf någon som tar hand om mej helt perfekt här hemma :)

Nu ska ja lägga mej och blunda igen !


Kommentarer
♥ Elin - gravid v.40 ♥ säger:

Åh vilken snäll och mysig farmor! :-D



Hoppas ögonmigränen går över, lät inge kul alls.

Kramis! :D

2011-01-12 | 10:28:29
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Lina säger:

jaså så du ska äta en SELMA du!!!??

2011-01-12 | 12:46:13
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Tjolahopp säger:

kul o läsa din blogg...fann den genom en annan blogg....jag har med BF den 24 jan och tycker att det ska räcka nu...men går väl över med denna också kan jag tro....tyvärr har jag ingen egen blogg men kommer titta in här igen för o se hur de går.....



lycka till

2011-01-12 | 13:01:58
Sandra, Colins mamma säger:

Hehe näe så kommer du inte tänka sen ;) Man saknar magen så fort man kommer hem från BB. Men spännande att det är så nära till BF :D

2011-01-12 | 13:49:32
Bloggadress: http://sandrahupdate.blogg.se/
Lina säger:

hehe;) Allt gick bra hos bm! Min bebbe har dock inte fixerat sig, jag som va så säker, men men, hon sa att jag inte skulle tänka på de, endel fixerar sig inte förrän dem kommer in på förlossning... lite besviken blev jag allt;)

2011-01-12 | 14:56:09
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback