ååh!

Vilken sån där seeeg svaka jag har hamnat i just nu känner jag.. gör inte speciellt mkt på dagarna och sen inte kunna sova på natten... kul liv.. not ! !
Ligger som vanligt i soffan just nu å bara glor på tv å lite dator emellan åt.. tänkte läsa lite bloggar nu som ja inte heller har orkat göra än idag..  ibland kan man ju undra vad jag gör på dagarna.. de gör iaf jag.. ingenting:p haha... De e ju tur att dom går framåt iaf :)

Läste iaf klart min bok i natt. "Flyga Drake" . . helt klart läsvärd !! =)  Så nu kan ja äntligen börja i en ny, de har ja längtat efter.. de e typiskt mej när ja har fler böcker hemma att läsa att när ja börjat i en å kommit en bra bit så blir ja alltid sugen på att läsa en annan även om den ja håller på med är bra haha.
Nästa bok att läsa blir nog iaf den där sex and the city boken ja pratat om :P

Det är nog första gången jag skriver det och kommer säkert ångra mej om ja går över massa dagar... men ingen bebis i natt tack!! :)   Jag beställde äntligen en klipptid å den är imon haha :P
Så imon kl 1 så ryker håret av .. jippi !! :D

Å kl 11 imon har vi ävem BM besök.. så imon händer de lite saker iaf :)
Hoppas de blir sista bm besöket ;) höhö


Kommentarer
♥ Elin - gravid v.40 ♥ säger:

Dagarna går ganska segt mellanåt! Åh vad kul med en klipptid :D Och jag håller tummarna för att det är sista bm besöket.



2011-01-18 | 07:02:34
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback