Vart tog tiden vägen?

Tänk att för exakt två veckor sen låg jag i baksättet på S bil och hade rejäla värkar och va på väg upp till förlossningen haha!
Så ja tänk att om exakt 2 timmar så är lill knodden redan två veckor..
Ibland känns de som han funnits här hos mej hela tiden,  och ibland blir ja lika överraskad av att se han ligga jämte mej ist för att ha en stor mage att kolla på ..

Men ja de e otroligt..  varje gång ja titta på honom så blir hjärtat alldels varmt.  Så mycket kärlek till denna lilla person ♥
Ångrar inte en sekund att han kom till världen.  Han är de finaste jag har!


Men så här såg jag ut för exakt två veckor sen.. 27/1.. sista magbilden :P


Efter en vecka såg jag ut så här.. 3/2...  Har än så länge inte saknat kanon kulan :)




Utan ja gillar mer denna lilla nakenfis ist för en stor mage ;P
Haha tycker de ser ut som han är jätte lång på denna bilden..

Kommentarer
Emmie ♥ säger:

Stort grattis till er finfina lilla kille! ♥

2011-02-11 | 13:51:18
Bloggadress: http://emmieliving.blogg.se/
Nathy DeMecho - Mamma till William ♥ säger:

Underbara, underbara gravidmage.. Som jag saknar min! Tycker det är himla svårt att föreställa sig att den lille killen man har hemma nu faktiskt har legat i ens mage i hela 9 månader. Tänk så många gånger man har tittat på ulatraljudsbilderna och undrat vem som gömt sig därinne och nu är han här. :)

2011-02-11 | 22:02:19
Bloggadress: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback