Söndag !

Nu har vi snart gjort iordning oss, eller a ja har ju nästan allt kvar som vanligt haha.. kläder å smink å torka håret!  Men knorren är iaf klar :)
Jag har duschat å han har badat, de e sånt man måste göra när man ska på kalas ;)
Idag ville ja ju att han skulle ha lite fina kalas kläder så de fick bli lite förstora jeans å skjorta i st 56, men han blev hur söt som helst även om byxorna sitter uppe under armarna haha, men e ju ingen som ser de :P
Jag själv vet inte vad jag ska ha än, får börja rota i garderoben strax ! :P

Idag ska vi nämligen till min farmor för kalas, hon fyller nästan år imon hehe ;) Hon fyller nämligen 29 feb.. så nästa år fyller hon på riktigt, då fyller hon 17 år ;) höhö
Ja å Noel e super taggade.. för jag vet att de ska bjudas på smörgås tårta..jääj ;D ! Å noel vet att han kommer få uppmärksamhet som vanligt haha ;)

Just nu små gnäller han lite i babysittern bara för han inte får så mkt uppmärksamhet just nu ;)
Men han har iaf inte börjat grina än så då äre ju lugnt...
Så får väl försöka hinna ta på mej kläder nu! =)

Ha en bra söndag!!

Den stiliga charmören ! :p


Kommentarer
Lina säger:

hihi sötnos! Aron had skjortbody och jeans igår, dem ser ju ut som enna små gubbar :D

2011-02-27 | 14:19:41
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Anna-Mamma till Kevin säger:

Dom där kläderna har Kevin också...både skjorta å byxir är väl "Newbie" ?



Hojta till om du ser nån fin, heldress alltså! :)



KRAM

2011-02-27 | 18:28:59
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback