Skön morgon!

Va skönt det är att inte ha några måsten å bara låta dagen rulla på :)  När man inte hade bebis utan bara mage var de ju en pina i slutet att bara gå å dra här hemma å va ledig haha=) Nu är de gör skönt ;D

Idag starta vi dagen strax efter 9 tiden me lite käk till lillfisen.  Sen va han så snäll att han gick med på att ligga och prata med sej själv i sin säng medans jag fick ta en dusch. :) Trodde han hade somnat när ja va klar för de va så tyst... men ick då.. när ja kom in i sovrummet va de nån som låg me stora ögon och titta på sin sängmobil :p
Så då fick de bli ny blöja och av me pyjamasen.. även om man bara är hemma så kan de ju va skönt att få ha vanliga kläder på sej ;)

Sen blev det lite soffhäng och efter en liten stund bestämde sej Noel för att han skulle ta en tupplur ist..  å sover de gör han fortfarande och lär nog göra ett bra tag till om ja känner min son rätt ;) En riktig sömntuta !

Jag halvglor lite tv och surfar runt här lite... håller fortfarnade på att komma ikapp i blogg världen, men de går lite segt haha.. är ca 500 in lägg på bloglovin nu och ändå läste jag hur mkt som helst igår ! :P
Men vill ju inte trycka bort alla då ja vill se vad ni har haft för er medans ja låg på bb :D


Morgon mys i soffan :)

 

Som sluta med att någon blev trött igen ;p

Idag är de en body me ett slipstryck på som gäller, så söt ;D

så nej de är ingen riktig slips utan bara ett tryck ;)


Kommentarer
Liza - Mamma till Joline säger:

Sötnos <3

2011-02-02 | 12:12:18
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Sandra - blivande mamma i Mars 2011 säger:

Nu längtar jag ännu mera efter min lille efter att ha läst din berättelse och alla bilderna <3 Igår sa jag faktiskt till Tobias att jag måste nog skaffa några böcker tills det är dags så man har något att fördriva tiden med när den lille sover sen. Alla verkar ha haft så smidiga förlossningar så min kommer säkert bli ett helvete :P Fast det är jag "inställd" på så får hoppas det blir tvärtom!

2011-02-02 | 13:03:52
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback