Onsdag!

Noels mat avklarad, nu ska i se om ja får nån höhö.. han ligger å sover lite just nu, men vaknar emellan åt hela tiden å måste tjöta lite, sen somnar han om igen å har hållt på så ett tag nu haha.
Vaknar ju säkert nu när ja reser på mej snart...
Två gånger Noel alltid vaknar så är de är jag ska äta eller gå på toa å göra nummer 2 ;) höhö. De slår aldrig fel!

Nu har vi köpt en ny bröstpump oxå eftersom den jag hade inte ville funka mer nu å sen hittade inte Marie sin.. så blev en ny avant pump fast ifrån nätet ist för apoteket. Den är likadan bara att det är den nyare modellen som inte säljs på apoteket, å dessutom är den billigare på nätet.  Vi köpte den på tradera där en säljare hade flera stycken som är ouppackade och helt nya, och läse kommentarer och alla andra hade vart super nöjda.
Och där kosta den bara 350+ frakt ist för 600 som på apoteket:)
Och vi tackar min farmor vääldigt mycket som bidrog me 300 kr till pumpen !! ♥


Idag ska vi åka och hälsa på nya lilla kusinen :D Ska bli skoj.. kommer bli kul å se hur stor Noel kommer se ut emot henne.. Noel är ju en liten kille, men kusinen vägde mindre än Noel och är ju dessutom lite mer än 2 veckor yngre oxå :)
Noel är super taggad iaf !! höhö

Nej nu ska ja gå å göra lite havregryns gröt tror jag .. me äpplemos ;D

Ha en fin dag ! ♥

Kommentarer
Lina säger:

hihi:) ja på mamma oxå efter maten är gott att nana!

2011-02-23 | 14:53:24
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Emelie säger:

Ammar du och pumpar och ger flaska? :) Jag funderar på att köpa pump så kan man kanske ge flaska om man ska iväg nånstans. Fungerar pumpen bra? :)

2011-02-24 | 09:58:48
ida - mamma till elliot 30/1 2011 säger:

Hihi, jag köpte också den pumpen från tradera :) Fick hem den idag, fast jag tycker att det gör lite ont att pumpa ur ;s



Funkar den bra för dig? :)

2011-02-25 | 19:17:42
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback