Mormor <3

♥Vi tog oss ut lite idag iaf.. vi åkte och hämta mamma/mormor när hon slutade jobbet vid 5 så åkte vi med henne hem en sväng :)
Käkade pizza, satt å tjöta å kollade på tv :)

Hade en av mina nya tröjor från gina, hitta något hårt som satt fast vid bröstet och skrapa bort de, då blev de helt plötsligt ett hål där!? what the fuck ... tänkte att aja ja får väl gå tillbaka me den då... tji fick jag, typ 10 min senare så hade ja läckt ner hela högra sidan me bröst mjölk bara för ja hade glömt att lägga in ett skydd där. Perfekt !! jaja.. får väl försöka fixa de lilla hålet på egen hand :)  Men något irriterad man blir!

När vi kom hem fick de bli pyjamas direkt för knodden.  Och tänkt att det kan vara så himla kul att kissa på skötbordet ist för i blöjan ;) Har hänt ett antal gånger nu haha. Han är lika nöjd varje gång. Men får väl tacka att de bara kommer på skötbordet och inte på mej :P
Han sov när ja tog upp han ifrån bilen, men piggnade till på skötbordet, men efter tre vändor me Trollmors vaggvisa så lyckades ja söva den lilla trollungen igen !! haha. Knasiga unge!
Så ja tänkte sitta här och läsa lite bloggar nu och halv kolla tv innan han vill ha lite natt käk : )

Jobbigt att ha en tidigt tid att passa imon... kl 8 ska vi lämna in min bil på ford för att ta bort airbagen. Det som är mest irriterande är att ford ligger på andra sidan gatan,  känns så jäkla jobbigt att behöva ta på lillen, sätta in han i bilen å köra ut från utfarten å över gatan å sen bära hem honom igen !! haha
Men men, vi får väl krypa ner och gosa under täcket när vi kommer in igen.. hoppas de inte är snö storm ellern åt imon på morgonen!
Är jag smart så sätter ja igång tvätten direkt på morgonen oxå, för när ja kolla innan på tvätt dörren så såg jag att jag hade skrivit upp oss till imon då ja inte orkade tvätta förra helgen å inget i veckan;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback