hemma.

Nu är vi hemma igen efter att först vart hos Marie där även Madde å Lollo var :)
Sen tog vi en tur förbi Alex jobb oxå så hon fick hälsa på Noel :D
Å nu hinner jag inte skriva så mycket mer för vet att någon ligger å sover i sin stol me en bajsblöja å en mage som börjar bli hungrig =) Så blir att väcka honom nu :)
Sen hoppas jag att även jag ska få fixa lite mat till mej för knorren..  har ätit riktig mat 1 gång på två dygn nu.. kroppen börjar känna sej lite seg så den kan nog behöva lite riktig mat.. annars så dricks de mest bara här..
fy va jag är kass på att ta hand om mej själv nu... all fokus ligger hos knorren. . å när han sover så glömmer jag ist av att äta och gör massa andra grejer ist.. fy fy fy!!

Men nu byta blöja å sen slår vi oss nog ner framför teven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback