Hej !

Då va denna vecka strax slut oxå.. här går de undan.. imon blir Knorren redan EN månad, helt sjukt ju :p
Men oj va han har förändrats på desa 4 veckor.. utvecklas för varje dag som går.. så kul att se :)

Det har varit en bra dag idag iaf.. Va ju på kalas hos farmor,  ja å Noel hade med oss ett fint inramat kort på honom höhö å sen köpte vid 20 lila och vita tulpaner!:)
Av sina söner fick hon en platt tv till köket.. lite avis ;) hihi !!
Jag hade önskat mej smörgås tårta på kalaset så de hade hon fixat.. så jäkla gott.. min farmors smörgåstårta är den bästa !! :D  Och sen blev det vanlig tårta efter, med maräng botten å grädde å hallon.. gott !=)
Och Noel hoppa från famn till famn, men trivdes som fisken i vattnet ändå ;) Gos unge!

Sen efter kalaset så åkte vi och hämta en soffa, då ja bytte ut min nu eftersom ja råkade ligga sönder den när ja va gravid. haha.. e väl inte meningen att man ska sova i en soffa i nästan 3 månader !; )
Mamma hade Noel en sväng då och sen kom hon och han bort hitt..  diskade fort medan ändå mamma va här och sen följde jag å han med henne när hon skulle gå och handla.. skönt då vi kom ut lite me vagnen idag iaf :)

Så ja de har varit en bra söndag... och full fart hela helgen ungefär !
Imon blir de bcv igen :D  Nu borde han ligga över 4kg.. kanske 4100.. vi får väl se =) Ska bli spännande att se hur lång han har blivit då vi inte har mätt han än :P
Efter att ha sett den lilla kusinen så såg man ju att han växt några cm :P

Nu ligger vi i soffan å glor på tv .. eller Noel har visst somnat! :)  Kollar på Wallander filmen som är nu iaf!



Här e soffa vi hämta idag.. skit go att sitta i va den :D
Blir en divan soffa när vi flyttar sen ist och när jag har börjat jobba igen så man kan köpa vilken soffa man vill ha :) Men denna duger gott och väl ett tag nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback