God morgon!

Idag har ja fått en morgon för mej själv då lillen ligger och drar sej fortfarande ;)  Så fick ta en dusch i lugn och ro och nu sitter jag här i soffan och käkar frukost :)  Har ja tur så hinner ja kanske till och med fixa håret innan han vill ha käk, va ju som sagt ett par timmar sen han fick de =) Men än så länge klagar han inte!

Igår va vi som sagt iväg på lite äventyr, vi åkte och hälsade på i sandared hos våra vänner Teresa och John.
Vi kom dit strax innan 3 och blev kvar där många timmar hehe.. Vi åkte inte hem förräns vid 10 tiden;)
Tycker inte de gör så mkt när lillen är så lite fortfarande, han har ju som sagt inga speciella sovtider än ändå, och han har sovit hur bra som helst i natt :)
Han bestämde sej iaf för att vara lite mer sociall än vanligt igår och va vaken ganska länge när han väl var de och va sociall och visa upp sej :p
Jag var iaf bebis fri nästan hela dagen då både Teresa och John blev förälskade i mitt lilla pyre hehe. Jag fick bara tillbaka han när han ville käka eller lukta bajs.. snällt ;) höhö...
Men Noel klaga inte, han gottade ner sej hos både Teresa och John och somna på dom båda två :) haha
Dom va så söta ihop med honom.. längtar till deras lille tittar ut i maj.. dom kommer bli såna fina föräldrar ihop :) ♥
De va iaf en mkt trevlig dag/kväll me både fika och mat... Så jag och Noel säger tack för den dagen :)

Idag får vi se vad de bjuds på för äventyr.. nu på dagen vet jag inte riktigt än... Men sen i em ska ja se om inte min mor vill möta upp oss i knalleland när hon jobbat klart.. ja skulle nu behöva skaffa mej en amningsbh och sen fick vi hem en kupong i från kapphal igår på 50 kr så vi ska nog dit å kolla efter nåt till den bortskämda fisen oxå, vi har ju även en gratis body att hämta ut där :)

Sen ikväll skulle nog Sandra komma hit på lite kvälls mys å sniffa lite på Noel :)  Så ja han får nog uppmärksamhet idag igen ;) haha. Inget han verkar tacka nej till iaf..

Hoppas ni får en fin dag!


Den lilla sömntutan för en stund sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback