God förmiddag ! =)

Här går dagen än så länge i de lugna tecknet.. fortfarnade pyjamas som gäller..  Lillfisen gav sin mor sovmorgon ända till kl 10 idag.. de va snällt tycker jag :)
Sen blev de lite käk i soffan och sen gick vi och koka nappsoppa ;P  Ville se om han vill ta napp eller inte.. men de va inga problem alls, han fatta direkt vad man skulle göra me den haha.. Så den ligger han å snuttar på nu och har inte spottat ut den en enda gång sen han fick den.  Duktig kille :)
Först tänkte jag inte gett han napp eftersom han tycker om sin tumme så mycket... Men sen fick de bli så iaf.. den är en ganska bra avlastning när man inte hela tiden orkar slänga fram tutten haha.. speciellt om han är med S som inte har nån tutte till honom ;) höhö.
Nu har han iaf somnat och jag kollar runt lite på nätet...
Min vän Peter är på väg ner en sväng till oss för att säga hej när han ändå skulle ut på en promenad :)

Annars händer de inte så mkt..  Ska se om ja kanske kan ta mej bort till apoteket sen då ha behöver ett par saker där ifrån.. men beror på om S kan leka lite me fisen innan han ska jobba..
Ska även kolla om tvättstugan är ledig så ja kan få in alla dom nya kläderna som handlades till Noel förra veckan som inte hann tvättas nu i helgen som jag hade planerat ;) hehe.

Men nu ska jag iaf gå och ta på mej några andra kläder :)
Tittar in lite senare och ska då försöka skriva in en liten förlossnings berättelse till er ! :)

Kram så länge. ♥

Detta va de första ja såg när ja vakna i morse .. mys ♥



Noel för en stund sen.. som nu har somnat ist :p


Kommentarer
Jenny säger:

Naw lilla bebiskillen:)

Bra att han skämmer bort sin mamma med sovmorgon för det behöver man :)

2011-02-01 | 14:21:34
Bloggadress: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Jonna säger:

Vad söt han är!!



Jag har inte så mycket val när det gäller promenader, har ju hund så :) Men det är bra också, då sover lilleman gott i vagnen :)

2011-02-01 | 15:57:13
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/
Ida & Jouline. säger:

Gud så söt han är. Söte lille prinsen.

2011-02-01 | 23:02:09
Bloggadress: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback