en annan plan.

Noel tycks inte ha samma tids plan som han brukar i natt.. mhm.. han sten sover fortfarande till skillnad från sin mor.
Så får väl se när han har lust att vakna.. jag brukar inte väcka han speciellt ofta.. eftersom han går upp i vikt som han ska så är de ingen fara för honom. De är som bvc sa, sover han och går upp i vikt så är han ju nöjd, då är de ingen ide att hålla på att väcka han för mat. 
Så de är ju ganska skönt att han ibland kan sova 5-6 timmar innan han har lust att käka ibland över 6 timmar om han käkade mycket innan han somna, å sån har han vart sen han föddes :)
Synd att jag inte tar tillfälle att sova lika mkt då ... men kommer inte riktigt till ro för de..
Förstår itne riktigt vart jag får min energi ifrån på dagarna.. med lite sömn och lite mat ?
Ändå grejar vi runt på dagarna och ja går å lägger mej på tok för sent...

Men ska väl lägga mej ner nu.. kanske sätter på en film på datorn å försöker somna till den..
Är så sjuk varm just nu .. så jäkla jobbigt när man ska försöka sova.
Säger som ja sagt innan, hatar att man inte kan ändra värmen på våra element själv. . hade gärna tagit ner dom ett par grader.

Imon blir de bvc kl 11 :)

God natt ♥

Kommentarer
Sophie säger:

Framför allt så är det mysigt med bebismage :) Det är mysigt för det blir mer verkligt för sambon, han har börjat smeka och röra magen mera nu när den är större :)

2011-02-21 | 06:55:11
Bloggadress: http://mammasophie.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 41 säger:

Skulle bara säga att jag sitter med värkar nu och hoppas att det drar igång :) Men det verkar som att det kommer ta miiiinst hela dagen :/

2011-02-21 | 09:20:04
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.39 säger:

Sv: Åh, så du väntade med amningsbh alltså. Men använde du ingenting under den veckan då? Tänkte för att det var någon som skrev att man kommer vakna upp med mjölk i hela sängen och så ifall man inte har bh på nätterna osv. Det känns så onödigt att köpa en amningsbh nu och så kommer den vara för liten sen, men jag har ju verkligen ingenting annat jag kan ha sen. :/ usch så velig jag är haha

2011-02-21 | 10:23:40
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback