Bvc tant:)

Så nu har bvc tanten vart här och Noel har precis fått i sej lite käk :)
Allt gick fint fint och hon va hur trevlig som helst.. satt och prata jätte länge om allt möjligt, och sen vägde vi lillfisen som va mycket duktig, han hade dessutom passerat sin födelsevikt nu och låg på 3580g, så 80g  plus på vikten vilket va bra :)
Nästa besök blir om en vecka, och då ere vi som får ta oss till bvc :)

Innan de så va vi ju ute på lite äventyr me vagnen =) Va först borta på jysk för att kolla om dom hade rea kvar på ramar och de hade dom, så blev några foto ramar.. så nu ska jag bara fixa lite kort på Noel att ha i dom :D
Sen traska vi vidare bort till andra sidan av knalleland och kollade lite. Passade på att uppdatera lite i min garderob, så blev lite fint ifrån gina, hade ju både present kort och ett bonus kort som va fullt nu :) Så blev kläder för 600 kr som ja bara betalde 200 kr för, sånt gillar vi :D
Sen gick vi till HM oxå då ja ville ha ett svart amings linne.. e ju fan svin dyrt me såna kläder:S Blev ett vanligt svart mamma linne, funkade att dra ner :)
Sen fick lillen lite bodys å en liten dräckt där ifrån i st 50 då han inte är på väg att växa i 56 än å behövde lite mer kläder..
Ska försöka visa på lite bilder sen =) ska bara lägga över dom i datorn.

Ja känner att jag är ganska så envis av mej så ja pressar min kropp lite för hårt ibland, den ville egentligen inte alls gå så långt som vi gjorde idag, å speciellt inte i super farten som vi fick hem för att hinna hem innan bvc tanten skulle komma. Men ja hatar att vänta på att kroppen ska bli normal igen. Men a ibland får man väl sakta ner lite.. vi tar ju de iaf lugnt här hemma :)

Nu ska ja försöka få i mej lite te å macka..  Bvc tanten tyckte jag skulle försöka få i mej lite mer mat,  vi prata lite om min aptit å grejer, men hon sa iaf att de inte är ovanligt att känna som jag göra när de gäller mat nu iaf :) Men att ja kanske borde få i mej lite mer än smörgås å fil på dagarna. 
Dock får de bli så idag.. skulle aldrig få i mej varm mat nu känner jag..  men hon sa att de e bra att ja dricker en massa och förhoppnigsvis så påverkar de inte min mjölk heller :)

Så här har vi sett ut idag :)
Han har vart en färg glad liten bebis i pop kläder=)
Å ja har min nya jeans skjorta. (ångrar fortfarande att ja inte tog S, den e ganska så stor nu, men blir säkert snyggt me ett skärp sen=) )


Och så här såg vi ut för en stund sen =) men nu fick han hoppa ner i soffan så ja kan äta lite :)




Kommentarer
Lina säger:

Haha som jag då:P Fy tusan, hoppas de går över snart ialf:)

Haha, jag är inte så rädd för nålar och dem va ju klara innan jag märkte av de:p



Mm lustgas säger jag bara, höhö, underbart, men jävla va borta jag va emellanåt, Daniel och barnmorskorna garvade gott, speciellt när jag skulle gå på toa och öppnade skåpet till ett linnéförråd istället och tänkte sätta mig, hrrm...hahaha

2011-02-07 | 18:34:31
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback