Bvc 1 månad.

Idag på sin en månaders dag var de dax för ett bvc besök igen som alltid på måndagar :P
Magen har gjort lite ont på han nu på förmiddagen men de lättade lite efter han lagt ett par fisar å en liten bajs på skötbordet på bvc ;)

Och nu har ja min 4 kg klump hihi... Idag vägde Noel 4100g och va 54,5 cm lång :) Så ja han fortsätter å växa.. den lilla kyckligen :P
Sen kolla vi den förbaskade naveln igen dom fortfarande inte vill ramla av.. bvc tanten säger att han har en ganska så tjock navel, därför de tar lite tid..  blä på den säger jag !
Sen satt vi bara och prata åså en stund.. himla trevlig min bvc tant måste jag säga :)

Hon fråga om vi ville komma om en eller två veckor igen... jag sa en, tycker de är ganska kul att gå dit och väga å grejer :)
Så ja nästa måndag blir nästa besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback