Bubbel bubbel !

Så låter de emellan åt i knorrens mage.. stackaren.. dumma mage.. vissa dagar verkar de inte som miniform dropparna hjälper honom :S . . men det är bara på kvällen som han har ont i magen, aldrig på dagen..
Undra om man kanske ska köpa semper droppar oxå ?
Jobbigt å se när han har ont iaf..  det funkade bara att vara nära innan när vi satt i soffan.. å nu ligger han här jämte i sängen å e halvt vaken å halvt sover... gnyr lite när magen gör ont och så öppnas ögpnen igen en stund .. ser att han är trött men att han inte riktigt kan komma till ro =/


I eftermiddags va vi iaf på ett möte i stan... hade tänkt ta en powernap innan på soffan framför filmen I rymden finns inga känslor.. men de blev aldrig så.. utan vi bestämde oss för att ta inte ta bilen till stan iaf utan en promenix me vagnen så då begav vi oss lite tidigare hemifrån ist.
Efter mötet gick vi genom stan för skulle in och kolla på en mössa på Åhlens som min mor hade sett till knorren som ja blev väldigt nyfiken på ;P

Hihi hur tuffa är dom inte då ?! :P Kommer bli perfekta till våren nu när de börjar bli lite varmare om ett tag ute :) 50 kr för den blå å 40 för den svarta !



Blev en tuff body oxå som va i samma som den blå mössan ;D

Kommentarer
Fia säger:

Gillar kläderna! :)

2011-02-22 | 09:28:24
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.39 säger:

Sv: Aha det kan bli så stor skillnad alltså. Men då avvaktar jag nog med amningsbh faktiskt. Känns ju väldigt onödigt att lägga ut så mycket pengar ifall de ändå inte skulle passa sen. Ska satsa på lite amningslinnen istället nu som jag kan ha i början, så är det väl bara klistra fast amningsinläggen på dom som du gör. :) Låter lite klokare!

2011-02-22 | 09:45:56
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/
Fia säger:

Ååå jag vill också ha en sån svart mössa med texten Having A Bad Hairday men jag hittar den inte här i stan =(

2011-02-22 | 10:08:04
Bloggadress: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
sara säger:

vilka fina mössor!



Melvin hade också ont sådär i magen på kvällen den första tiden. Jag blev oxå rekommenderad miniform osv men det blev bättre i hans mage när jag var noga med att han skulle rapa efter varje måltid, så att luften inte hinner komma ner i magen. Har du provat det? eller det kanske inte hjälpte på Noel?



får iaf hoppas det snart blir bättre! men brukar bli det efter ett par månader annars.



KRAMAR

2011-02-22 | 21:38:40
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback