Torsdag!

Här har inte hänt så mycket än idag... Noel ligger just nu och sover och jag sitter mest här och har tråkigt :)
Innan de så har vi myst här i soffan och kollat på halva hans nya bambi film...  han e lite små gnällig idag oxå så de gör väl lite ont i munnen.
Tyvärr hade Liam blivit sjuk så de har inte blivit någon lunch än.. kanske vi tar de senare eller en annan dag ist :)

I em ska Noel till sin pappa då han ska fira jul me dom imorgon, vet dock inte vilken tid än.. men de märker vi väl sen=)

Själv tänkte jag fixa lite här hemma när han åkt å funderar även på att rulla lite köttbullar :P Sen blir de nog bara att mysa framför en film.. mkt roligare å kolla på film nu ju me en bättre å större tv :p


Kommentarer
Fia- mamma till Edison säger:

Åh, Bambi vad mysigt! :)



Grattis i efterskott det hade jag missat! Stort med 25 ju! :D

2011-12-22 | 20:58:51
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Jessica - mamma till alicia säger:

SV: Tack så mycket :) Vingarna är riktiga, alltså inte photoshopade ^^ Och hon sover på bilderna, annars hade jag aldrig lyckats få så bra bilder hehe :)

2011-12-22 | 22:53:36
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Jessica - mamma till alicia säger:

SV: Tack så mycket :) Vingarna är riktiga, alltså inte photoshopade ^^ Och hon sover på bilderna, annars hade jag aldrig lyckats få så bra bilder hehe :)

2011-12-22 | 22:54:22
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback