Stegen kommer...

Så nu har jag kollat på första delen av idol.. nu är de den långa pausen på en timma.. segt ! Men får väl försöka hitta något å roa mej me en timma nu då hehe ! Kanske kolla lite till på true blood som jag pause innan ?

Vi kom iaf iväg till stan innan, men de blev bilen idag.. va läänge sen vi tog bilen ner till stan, men de vädret vi har här nu e fan inte okej.. blåster storm å regnet riktigt piskar emot en! usch usch usch!!!  Hoppas de blir bättre för sånt här väder vill jag då inte ha till jul =/
Jag beställde iaf ny tid hos optikern som blev på tisdag :) Mamma va me så hon ska även följa me då och vara smakråd :)  Sen gick vi en snabbis i stan... gick ner till en affär som dom har öppnat nu under julen bara, lite som present knallen typ.. me massa inredning för en billig peng, mest julsaker just nu :)
Men jag hitta iaf två ljus lyktor som ser ut som kronor, svarta me lite glitter i :) Å sen en tomte gubbe o en tomte flicka :) Sen blev de ett rött trä hjärta som vi hängde på ytterdörren :) Allt för 55 kr !

Idag när Noel skulle till Simon så tog han tre steg!!! :D Våran duktiga lille kille börjar bli stor kille nu ! :)
Jag släppte honom och sen tog han tre steg rakt in i simon famn.. stolta föräldrar!? Ja!!:)
Sen blev de att små plocka lite här hemma och sen slöa lite i soffan framför true blood !
Innan idol tog jag tag i middagen.. då hade äntligen min kyckling tinat, ja för igår bestämde sej våran micro för att sjunga på sista versen.. suck... de e alltid när något gör sönder som man märker hur ofta man använder de! Speciellt till Noel, värmer både välling och hans mat där i ju !! Jaja blir att önksa sej en ny i julklapp kanske:)
De blev iaf något som jag har fastnat för totalt, hemmagjord kyckling wok me massa mango chutney å ris till..såå gott å så snabbt å enkelt å fixa!:)


Testa!! Så mkt godare än dom wokarna man köper på påse!:)

 


Kommentarer
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Vad duktig han är!! Jag sa ju att det snart kommer släppa =)

Persentknallen har massa fin =) Har varit ner o kikat lite jag med. Kramar!

2011-12-10 | 15:49:24
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Tack, vad gullig du är! Äsch, inte tror jag din IQ är i klass med en badboll inte :) Men sen bara för att jag har högt IQ betyder det inte att jag är allmänbildad, tyvärr. Jag kan typ ingenting om ingen.. :P

2011-12-10 | 18:41:45
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Tina - Minnas mamma säger:

Ingenting om ingenting skulle det stå.

2011-12-10 | 18:42:00
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Katarina o milo säger:

Duktiga Noel :)



Det är vår blogg som krånglat lite, eller servern rättare sagt..

2011-12-11 | 12:13:22
Bloggadress: http://blog.brimstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback