Slutet...

Då var vi på slutspurten av detta året.. sista fredagen 2011 !
Det har varit ett år me upp och ner gångar.. bra och dåligt... glädje och sorg !   Men tack vare Noel så blev de ju en av dom bästa iaf :)

Åkte iaf och lämna av Noel vid 1 tiden idag, hoppas han får en bra och lugn nyår me sin pappa :) Han kommer hem på måndag igen =/
Sen åkte jag upp till pappa, å så åkte vi på kalas en sväng då en av mina kusiner fyllde 3 år idag :)
å sen åkte vi och fixade ljudet i stugan tills imon så det är klart! Vi börjar bli riktigt taggade inför imon nu och de verkar som vi blir ganska så många nu :P Blir nog riktigt skoj detta!!

Sen hem igen för cilla skulle komma hit en sväng å sen om hon hitta något i min garderob tills imon.. tyvärr hitta vi inget.. alla kan ju inte ha sån tur som madde som va här och plocka ut 3 klänningar hehe !
Åkte sen tillbaka hem till pappa där de bjöds på tacos ..mm gott!! Va riktigt länge sen jag åt de nu ...
Å nu är jag äntligen hemma i soffan.. känner mej helt slut i huvet... så de får nog bli sova snart så man orkar me morgon dagen då de ska hållas i gång i mååånga timmar! ;D
Måste lyckas komma upp i tid då de är grejer som ska fixas imorgon oxå å klockan 3 kommer några innan till mej så ska vi äta lite middag ihop innan vi drar upp och förbereder i stugan :D

Hoppas ni får en riktigt bra nyår!!!
Gott nytt år på er !!!

Nyår förra året :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback