Onsdag

Hallå mitt i veckan :)

Idag har vi varit och lekt hemma hos fina Sara och Junie :)  Vi gick dit efter vi hade vaknat och käkat frulle åså :)
Hon hade ju vart duktig och vart ute på PW och grejer innan.. men ja tyvärr sov vi när hon skicka de sms ;) haha
Här e vi inte morgonpigga å hurtiga :P
Noel fick iaf släppa lös nyfikenheten i hennes pojkars rum, alltid spännande me nya leksaker ;)
Sen blev de fika och tjöt för mammorna :)  Söta Junie sov sej igenom hela vårat besök hihi !
När Noel hade somnat sittandes vid köks borde så var de dax att avsluta besöket.. självklart blev han jätte pigg när jag väckte honom och tog på han ytterkläder..  men jag gav inte upp när vi kom hem.. han fick krypa ner i sin säng direkt, där han självklart flög upp som en liten raket.. stod å tjöta å greja me sina saker medan jag bytte sängkläder i min säng... men ja till slut somnade han faktiskt :)



När Noel sov passade jag på att röja lite här hemma och sen käka middag :) Vid 3 tiden så kom även Peter förbi en sväng efter jobbet och tjöta lite.
Å nu gör vi inte mkt, har precis tagit en dusch och nu sitter noel och river ut duplo över hela golvet!;)

Min tuffing idag me sin nya tröja:)

Tänk va kul de kan va å banka me en gåvagn i skåpen haha

Och humöret vänder fort när man inte får som man vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback