Onsdag

Nu sitter jag och glor på min nya tv hihi ! ;D Äntligen är man med i platt tv gänget.. min trogna tjock tv får längre inte vara med här hemma ;)  Vi kommer nog inte sakna honom så mycket ändå !
En bra 25 års present tycker jag ! :D

Noel ligger och sover efter en väldigt gnällig dag... trodde först att han kanske var på väg å bli sjuk.. fan tänkte jag.  Men sen när vi skulle åka iväg innan så tog jag mej en titt i munnen på han, å se där ja, tand nr 5 hade spruckit igenom så inte så konstigt de har vart lite gnälligt här hemma idag och lite jobbigt me maten! Hoppas verkligen inte de ska störa honom nu över julen, hade ju vart så typiskt !

Sen har han gått en massa här hemma idag.. tränat en massa... gått mellan tvbänken till bordet :)
Å innan idag så gick han ifrån sängen å ramla men ställde sej då upp igen helt utan stöd å tog två steg till.. åh duktiga killen :) Men sen har han inte ställt sej upp utan stöd något mer.. men nu har han klarat de en gång iaf :D
Å idag hade Noel sin första namnsdag, Thomas som han heter efter sin morfar och farfar :)
Han fick Bambi på dvd i present :D

Imon ska vi gå och äta lunch me våra fina vänner Teresa och Liam.. hon va så söt att hon ville bjuda mej på en födelsedags lunch i efterskott :) ♥

Men nu tänkte jag sätta på ett avsnitt av true blood på våran ny fina tv ! ;D


Noel shoppar tv :)


Kommentarer
kajsa - mamma till noelle säger:

men kan du visa en bild på teven ? :)

2011-12-21 | 21:00:23
Jessica - mamma till alicia säger:

Så snygg jacka han har på sig :)



SV: Fåtöljen är från Åhlens :) Dock får man tänka på att den kan välta om dom klättrar för mycket i den. Alicia har lyckats ta sig upp i den och ner utan att den gjort det, men finns en risk då det är typ plast. Så du vet :)

2011-12-21 | 21:09:13
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Vad duktig han börjar vara :)

2011-12-21 | 21:25:39
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
Tina - Minnas mamma säger:

Ja, eller hur! Jag ser ju att hon är sjuk men ändå säger gubbfan att hon är frisk. Morr, jag blir ju arg!

2011-12-22 | 10:24:24
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback