Mellandags rea !

Och så var dagen här som människor blir helt galna på ! ;)  Folk ska spendera alla sina presentkort och pengar man fått i julklapp å dom få kronorna man har kvar efter jul.
I vilket fall som helst så tog vi oss faktiskt en sväng bort till knalleland oxå.. å de va faktiskt inte så farligt som jag trodde, men vi var där inte så länge och gick inte i så många butiker.
De blev iaf några fynd både till mej och Noel.. alltid e de då lättare å hitta saker till honom ;) haha

Efter de så gick vi hem och lämna vagnen och tog sen bilen upp till farmor och fick middag :) Gott å få äta något som inte är julmat, de blev en gryta me oxfilé ..riktigt gott.. Noel åt två portioner :)
Sen blev han väldigt trött å verkade få ont i sina tänder igen så de blev massa skrik.. stackarn.. ja å han somna i farmor säng i över en timma  ;P
Åkte sen hem och fick lite alvedon på tandköttet och sen åkte vi upp till gudmor Marie och hälsade på..även Camilla kom och sa hej en stund :)

När Noel blev trött så åkte vi hemmåt och käka välling och sen ner i sängen och där somna han gott :)
Själv sitter jag i soffan och halv kollar på Den där Mary som går på 4;an :)
Imon kommer Sara och Agnes hit och leker.. skoj skoj =) Å sen ska nog Noel åka till sin pappa å stannar där tills nästa år =/

Två bodys.. vet att den ena ser lite julig ut men den va så fin å billig nu så vi kunde inte låta bli :P
E ju fortfarande vinter så de måste ju gå bra då;)

Jätte mysigt och mjukt fleece set :)

Pyjamas går alltid åt :p

Tuffing tröja till stora killen :)

Å jag fick ett par tjocka ribstickade leggins och 3 par goa sockar :) Alltid något iaf !



Kommentarer
Johanna - johannabolmgren.se säger:

Fina fynd! Jag orkar inte med rean, tycker det blir för mycket folk och för stökigt i butikerna :P

Men senare i veckan kanske jag ska ge mig ut :)

2011-12-26 | 21:51:02
Bloggadress: http://johannabolmgren.se
FOTO säger:

så mycket fint =)

2011-12-26 | 22:30:15
Bloggadress: http://ninnzanlee.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas säger:

ja han hade visst det! :)



fyndat ser jag :) jag blir helt trött när jag ser hur alla river o sliter. Jag inspekterar mest o hittar jag något ja då är ju de bra :) hihi. Men de där desperata rivandet o slitandet de överlämnar jag till någon annan ;)

2011-12-26 | 22:52:39
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback