Lördag!

Här har vi vart uppe en timma ungefär nu :)  Vi har ätit frulle.. Noel älskar verkligen sin ost macka som han får till gröten varje morgon, den försvinner fort haha!  Själv tog jag en macka me den sista skivan julskinka som farmor skickat med.. gottit :)

Noel står och leker me min telefon sladd sen typ 20 min tillbaka.. hur kul kan de va?? haha.. Tjötar som tusan gör han oxå.. ujujujuj har han låtit hela morgonen haha!! På barnkanalen går pettson och findus i bakgrunden, men son är inte direkt intresserad av teven om det inte är musik på.. barnprogram å de skiter han totalt i..

Idag blir de att fortsätta greja här hemma.. sen åka och handla mat tills imon.. då ska jag ju ha lite kalas me min släkt :)  Farmor kommer ner och hänger me oss en sväng oxå för att underhålla Noel en stund.. alltid enklare att båda städa och handla utan honom ;)


En liten puss kan man få då och då ;)


Kommentarer
Fia- mamma till Edison säger:

Tack snälla du! :)



Hihi Edison skiter också i barnprogrammen men gillar de med musik!! Då tittar han lite och dansar. :)

Fina ni är!

2011-12-17 | 13:07:37
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback