Fredag.

Fredag it is ! Härligt !

Vi har iaf varit och busat på leos lekland med Teresa och Liam :) Pojkarna bus ! Efter nästan 3 timmar där va båda pojkarna helt slut. Försökte hålla Noel vaken på vägen hem i vagnen men nej de gick inte, han somna sittandes å hängde rakt fram haha, då e man trött ! :P
Bar upp han å han fortsatte sova sittandes när jag tog av han ytterkläderna å nu ligger han gott inne i sängen å sover:)

Hade ju tänkt åkt upp till farmor vid denna tiden, men ja nu sover ju Noel så vi kanske får ta de imon ist :)
Får se ifall vi kanske åker upp tll pappa å dom en stund ikväll sen..  spanna efter lillsyrran på tv ;p Hon ska nämligen åka till göteborg och gå på kvarts finalen av Idol ;D

Har massa bilder från idag, men självklart dog kameran innan så batteriet ligger på laddning så får vänta me å ladda in dom i datorn : )


Plocka i och plocka ur klossarna ur lådan e skoj :)


Kommentarer
Sara - Med 3 små busungar! säger:

Hej gumman!



Här är allt bara bra! Har haft en sån olust för datorer det senaste bara.. Men hoppas att jag kommer tillbaka nu! Saknar det ändå..



Vi får ta o träffas nån dag! Kan du på måndag eller onsdag?

Kramar!

2011-12-02 | 15:01:42
Bloggadress: http://glamina.blogg.se/
Mikaela - mamma till Viktor <3 säger:

Det är ganska så coolt att bloggning har blivit en sådan stor grej! :) Men sedan är det tråkigt att man knappt har orken till att sätta sig vid datorn .. vissa dagar känner jag att jag bara vill lägga mig i soffan och vila istället för att svara på 10 kommentarer, och läsa 100 bloggar .. men så växer högen i kommentarerna och min ork försvinner mer :/ Knäppt!



Hur är det med er? Allting bra :) ?



Ang. min design vet jag inte varför du inte kan se den. Om du skriver in mitt bloggnamn i listen kanske den visar sig?

2011-12-02 | 20:29:23
Bloggadress: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Sanna - Mamma till Isabella säger:

men lilla sötkorven! :)

2011-12-02 | 22:17:01
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback