Brio spis tips !

Jag har ju velat fram och tillbaka ett tag ifall Noel skulle få en leksaks spis i julklapp.. känns kanske lite som han är för liten fast ändå inte :)
Hade då velat ha de som finns på ikea för de e finast.. men oxå dyrast ;)
Sen har vi kollat på den vanliga brio spisen.. men har inte haft lust att betala nästan 500 kr för en sån.. men så idag när jag kollade mejlet ifrån lekmer.se julkalender så var de just en sån spis me där idag för kanon priset 199 kr!! ;D Då kunde jag ju inte låta bli.. så nu får han en spis iaf ;) hehe

Så in å fynda en spis me er :P  HÄR


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa säger:

Vilket bra tips :)

2011-12-11 | 19:27:42
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Mia...Mamma till Lexie säger:

Klart att han ska ha en liten spis den lille busen!!



Å du... du ska ha all "kredd" för att du sköter det mesta i vardagen... jag vet hur du har det! :) Det är tufft att alltid ta "det mesta" om man säger så!



Kram å glad 3:e advent på Er! <3

2011-12-11 | 23:01:29
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback