Älskade barn.

Sitter i soffan med en huvudvärk som vägrar å släppa... är inte tillräckligt trött för att kunna gå och sova heller... tog en sovmorgon till kvart över 11 idag haha, så är inte super trött än, men får nog bli sängen om en liten stund iaf :)
Eller kanske sätter på en film å lägger mej här i soffan..
Önskar jag kunde ha lika lätt som Noel å somna på kvällarna hehe.. de senaste så har den ungen somnat på två röda, räcker att man lägger han i sängen å säger god natt så har han typ hunnit somna innan man hinner gå ut genom dörren! :p

Idag har jag iaf vart i knalleland me Madde en sväng, hon leta efter nyårs blåsa.. de sluta me att hon tog me sej 3 klänningar hemmifrån mej haha.. finns ju verkligen ingenting i butikerna nu.. de mesta har gräsligt fula färger oxå, jag skulle aldrig ta på mej något senapsgult som typ 1/3 av alla plagg verkar vara nu!! FULT !!
Va även och fixa massa snacks å dricka till nyårsafton oxå :)

Sen saknade jag min knodd så mkt att jag åkte hem till mamma.. dom hade tyvärr inte kommit hem än så jag satte mej i soffan å kolla tv å käka clementin så länge :P Men dröjde inte länge innan dom kom hem å ja hör nån som ropar i trappen hehe :P
Så otroligt skönt att få va ensam ilband.. men ännu mer skönt att få hämta hem sin unge igen å bara krama han massor..älskade unge va du betyder så mkt för mej ♥

Imon blir de iaf pappa time för honom för nu har pappan slutat spy och mår bra igen !:)  De blir nog Noel glad för.. synd att han skulle bli sjuk bara nu när Noel skulle fått vara där mer än bara en helg.. men men, de kommer ju fler lediga tillfällen :)
Jag själv ska fixa lite mer grejer inför festen på lördag... delvis så ska vi åka dit imon och fixa me ljud å sånt så de e klart !:D ska bli så jäkla kul iaf på lördag !! :D


Noel fick några nya snutte kompisar på julafton hihi.. Helt perfekt för en liten kille som älskar snuttar ;D

Blev endel nya böcker oxå som alltid e kul :)

Babblar boken va ju såklart en favorit både hos mej och Noel ;)

Jätte fint klosspussel me underbara tomtebobarnen:)

Och sen diggar vi musik me Mamma mu här hemma nu haha



Kommentarer
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Ja att få träffa sin lille kille igen när man varit från varandra ett tag är verkligen det bästa som finns :D Det hinner inte gå så länge innan man saknar sitt barn igen, hehe :) Men det är ju så det ska vara! Vilka fina julklappar han fick. Böcker lär det ju alltid gå åt ;)



Svar: Ja vi hade en helt fantastisk julafton. Jag är verkligen sååå nöjd med hur allt blev :) Tack! Jag tycker också bordet och stolarna blev fina med lite ny färg :D Haha ja klart man ska ha lite godis vid jul :)

2011-12-30 | 19:43:34
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/
Jossie - Mamma till Edvin säger:

Svar ang skorna: Tack för din kommentar! Vi hittade faktiskt ett par skor idag som passade jättebra, gick lätt att sätta på och som han kunde gå i :) För "bara" 199 kr, men det är billigt för att vara ett par nya barnskor. De andra vi provade, som inte passade, kosta runt 349-650 kr.. Så vi kom billigt undan ändå tyckte jag :P Men vad bra att du hittade så billiga på secondhand! De kommer ju inte kunna använda skorna så länge innan det är dags för att köpa nya ändå så det känns onödigt att lägga så mycket pengar på bara ett par månaders användande..

2011-12-30 | 19:46:56
Bloggadress: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback